VI KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA

Idag är det en speciell dag. Idag är det en väldigt sorglig dag, men också en väldigt kärleksfull dag. Jag kommer ihåg vad jag gjorde exakt för 10 år sedan. Jag satt i soffan med mamma och pappa, kollade på CNN (tyckte att kanalen var riktigt tråkig när jag var liten). Helt plötsligt börjar dem visa bilder från när två flygplan flyger in i stora byggnader. Jag kommer nog aldrig få ut den där bilden ur mitt huvud och jag var ändå bara 6 år gammal.

Idag går mina tankar ut till alla som var med om det. Till alla som har förlorat en viktig person. Men också till New York i sin helhet. Att något sånt här kan förstöra en hel stad. En hel nation.

9/11, we will never forget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0