BAD UPDATE

Nämen hej. Det var ett tag sedan, eller rättare sagt 10 dagar sedan. Jag har varit väldigt upptagen. Tidiga morgnar och sena kvällar. Skolan tar upp hela min vardag. Men jag har äntligen börjat komma in i rutinerna och börjar äntligen vakna på morgnarna (utan att väckarklockan ens behöver ringa). Så nu ska jag komma igång här också igen. Vet att det har varit väldigt dålig uppdatering och ber om ursäkt för att jag inte har kikat in och berättat läget. Men nu är jag igång igen.

Skolan har varit bra idag. Eller väldigt lång skoldag. 3 timmars historia är inget jag rekommenderar. Tack och lov att läraren är bra annars vet jag inte vad jag skulle gjort. En mer specifik "recension" om Jensen kommer imorgon eller till helgen. Vill verkligen skriva ner mina tankar om skolan!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, trött tjej som var uppe tidigt imorse! Sovmorgon imorgon, yeah, xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0