12 SEPTEMBER 2011

Har varit två jobbiga dagar, psykiskt. Har brytit ihop totalt och igår kunde jag inte hålla tårarna inne längre. Jag vill så gärna byta skola. Inte för Jensen är dålig, utan tvärtom, Jensen är så himla bra. Men jag tror också att linjen är helt fel för mig. Men efter mycket om och men, velande hit och dit så har jag nog bestämt mig för att stanna kvar på samhällslinjen. Eller det lutar åt det hållet iallafall. Hur tungt det än känns.

Tråkigt bytar min bästavän till en annan skola innan veckans slut och det är så himla svårt att hålla tårarna inne. Men det är hennes val, vi alla går våra egna vägar i vårt liv. Samhällslinjen passade helt enkelt inte henne.

Jag mår bättre nu. Eller jag tror det iallafall. Det bara så många beslut och val man måste ta och min hjärna har helt enkelt inte varit inställd på det. Men, i will survive that. Nu ska jag snart sova, upp 05.20 imorgon igen.

Vi hörs imorgon, hoppas ni mår toppen! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0