25 MAJ 2011

Hej bloggen. Jag är hemma, kom hem inatt. Har så otroligt mycket att berätta för er, har så många bilder att visa, men jag hittar ingen energi just nu..

Men resan. Ja. Jag kan inte beskriva den, jag kan verkligen inte det. Igårkväll, då fälldes det tårar. Tårar från min sida, tårar från mina vänners sida, vi hade inte bara insett att vår resa över, utan också att om sju skoldagar så slutar vi skolan. Och jag kan även medge att just nu sitter jag och fäller tårar. Jag kan inte inse att för två dagar sen var jag i Berlin, min klass var tillsammans och vi bara njöt av livet. Jag blir så illamående. Det är över nu.

Men. Mer om resan kommer upp imorgon, bilder då också! Nu ska jag duscha sen är det Grey's anatomy. xoxo


Bild från båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0