TRYING TO WORK IT OUT

Kom hem från skolan vid 13-tiden, började direkt hjälpa pappa med frysen som skulle avfrostas. Sen laga vi mat tillsammans, pappas korv stroganoff ligger högt upp på min favoritlista. Skolan idag var riktigt lugn, inte gjort något speciellt. Var inte sådär jätteglad på matten, då jag inte förstår något, men läraren tog tid att lära mig, vilket jag uppskatta.

Men, nu är vi glada. Det är helg och ännu en vecka mindre till skolavslutningen (vilket jag dock inte längtar till). Vad ska ni göra idag? Speciella planer? Ut och festa eller hemmakväll? Jag själv ska ha filmkväll med syster. xoxo


Kommentarer
Postat av: lelle

sv! tack dsm

2011-03-25 @ 16:13:41
URL: http://lollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0