THEY ARE THE LUCKY ONES

Hej bloggen, jag hann tyvärr inte blogga imorse för jag försov mig men nu bloggar jag iallafall. Hoppas att ni har haft en helt awesome dag för det har jag haft. Sista lektionen var idrott där vi blandade styrketräning med boxning och ajajaj vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Det är så otroligt fint väder här nere i Skåne idag, himlen är helt blå och solen skiner så därför tänkte jag ta med mig hunden ut på en promenad. Känner att jag bara vill vistas ute just nu, man vet ju inte hur länge detta vädret håller i sig. Efter det ska jag plugga, engelsk läxa till imorgon, dock inte så svår. Men jag hoppas att ni fortsätter att ha det bra så hörs vi om två timmar ungefär. Kram på er, xoxo.

Photo: Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0