A QUESTION

Fick en fråga som löd såhär:

Vad är det jobbigaste med nian?

Well. Tough question. Åttan var definitivt jobbigast med läxor och prov, det lovar jag er. Men första terminen i nian var otroligt jobbig, eller egentligen inte, men jag blev så otroligt skoltrött så jag helt enkelt strunta i att göra läxor. Men tillslut lyckades jag ta mig kragen, börja skärpa mig, vilket gav mig ett bra resultat när jag fick mina betyg. Men denna terminen har varit helt otroligt bra. Men det jobbigaste måste vara Nationella Proven, till exempel om två veckor har jag Nationella Kemi, där jag ska lära mig en hel bok på 300 sidor utantill typ.

Men vad som är väldigt jobbigt också är att veta att detta är sista året på denna skola, med dessa lärare, med denna underbara klass, med alla mina bästa vänner. Att detta är sista året innan vuxenvärlden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0