A QUESTION

Emilia om WHEN I SEE HEAVEN, I THINK OF YOU:
Du läser ju tyska, vad tycker du om språket?

Svar: Jadu. Jag tycker väldigt mycket om tyska, många anser att det inte är ett fint språk för många tycker att det är ett väldigt "hårt" språk. Men jag tycker att tyska är fint, älskar att prata det (när jag vet vad jag pratar om). Man tror att tyska är väldigt likt svenska, det är det delvis men verkligen inte när vi kommer till grammatiken. Just nu är det väl grammatiken som jag har mest problem med, men det är bara att plugga så lär man sig det. Valde Tyska Steg 3 till gymnasiet, ska bli kul att få läsa vidare. Hoppas att du blev nöjd med ditt svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0