27 JUNI 2011

Idag är ingen rolig dag. Förkyld och min hals dödar mig för varenda andetag jag tar, detta suger! Jag som ska på fotbollsmatch ikväll, nu kan man ju inte skrika.. Så, nu har jag klagat färdigt, jag lovar!

Men, godmorgon bloggen och alla läsare, sovit gott? Det har jag iallafall gjort. Vaknade vid 10-tiden, snacka med syster lite, sen gick jag in och fortsatte att städa på mitt rum, mycket kvar nu, tråkigt att städa dock. Men ska bli skönt att min garderob faktiskt kommer att ha kläder i sig nu istället för att de ligger på golvet, haha.

Ikväll ska jag med mina favoriter och kolla fotboll, men nu? Frukost! xoxo


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch för förkylning, hoppas det blir bättre snarast!

2011-06-28 @ 10:09:17
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Kakanns

sv; tack, dessamma :)

2011-06-28 @ 11:01:31
URL: http://kakanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0