I'M LIVING LIFE

Jag har verkligen haft fullt upp. Därför har uppdateringen varit som den har varit. Men jag lever. Jag lever faktiskt världens bästa liv tror jag till och med. Jag har världens finaste familj och inte långt efter kommer världens bästa vänner. Mina favoriter. Ahh, denna sommaren blev exakt som den skulle - om inte bättre, och den är inte ens över.

Kanske skulle ta och berätta vad jag har haft för mig dessa dagarna? Ja. Låter rätt bra.

Egentligen finns det inte mycket att berätta. Men i måndags tog jag tåget tidigt (06.32) upp till Göteborg med mina favoriter. Folk som känner mig vet vad jag tycker om Göteborg. Det är Sveriges finaste stad. Damn. Jag älskar staden, jag älskar människorna. Dit ska jag flytta, det har jag bestämt. Men nog om det.

Vi åkte iallafall till Liseberg. Så roligt vi hade. De tvingade mig även att åka Kanonen, jag har varit en liten fegis innan när vi snacka om Kanonen och Balder. Men, jag åkte dem nu och herregud vad roligt vi hade.

Annars har jag varit hemma. Skaffade min älskade iPhone i igår (onsdags). Jag älskar den.

Men ja. Jag har haft fullt upp. Men, nu ska jag ta tummen ur och göra minst tre inlägg om dagen, för det förtjänar ni verkligen. Hoppas att ni har haft en bra vecka, det har jag haft. Imorgon är det fredag och jag har en överraskning. Wiho. Vi hörs senare, kram på er. Ni är bäst! xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0