30 JULI 2011

Grattis världens bästa Pappa! ♥
__________________________________________________
Idag fyller världens bästa pappa 46 år. Det ska vi fira ikväll! Mamma väckte mig vid 07.45-tiden för att vi skulle sjunga för han (mest så att min syster också kunde vara med innan jobbet). Jag själv var riktigt trött. Men han blev otroligt glad för sina presenter iallafall. Så jag har varit vaken ett tag kan man ju säga. Sovit två timmar inatt eller något sånt också. Men jag får skylla mig själv.

Ska ner och "storhandla" till mig och syster sen, för mina föräldrar ska vara iväg i veckan. Så det är bara hon och jag, otroligt mysigt. Farmor och farfar kommer lite senare också.

Vad ska ni göra idag? xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0