26 JULI 2011

Godmorgon bloggen och alla läsare. Sovit gott? Det har jag iallafall gjort, drömt sjuka drömmar också, haha. Men farmor ringde och väckte mig för en timme sedan, kanske bäst det, annars hade jag sovit ännu längre. Åt just frukost och funderar på vad jag ska göra idag. Bästis kommer hem från sin stuga och vi skulle nog träffas en stund, men om inte det gick så stannar jag nog bara hemma. We will see.

Igår stängde jag av datorn vid 23.30 tiden, gick och kolla på O.C och somna två timmar efter det. Life is perfect och ingenting kan bli bättre. Eller, jo, dagarna behöver inte gå så snabbt. Redan 26 juli, ångesten inför skolan börjar redan komma och jag fruktar det lite, även om jag vet att allt kommer bli bra.

Nog om det. Nu, musik i hörlurarna på hög nivå. Vad ska ni göra idag? xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0