25 JULI 2011

Jag har haft en fullbokad vecka. Åkte till småland i torsdags för lite mys med min fina gudmor Anna. Hade så otroligt trevligt. Kom hem i lördags, åkte då på fest (den var så jäkla bra och har aldrig mått så bra som jag gjorde då), igår var vi på en liten såkallad släktträff, otroligt roligt att träffa alla igen. Åkte senare på kvällen till mina favoriter och bara njöt av livet. Men det är väl det.

Idag har jag inte gjort någonting. Ska jag vara ärlig så är det jäkligt skönt det med. Har varit full rulle hela tiden, så är rätt skönt att kunna bara vara hemma och inte behöva göra något. Musik, dator, vänner = amazing life.

Vad har ni hittat på? Tell me! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0