Dag 20 – Det här saknar jag

Det finns många saker som jag saknar. Men, vi kan väl dra det mesta.

Jag saknar sjuan. Då när allting egentligen bara var på lek, inga betyg. Man hade just träffat sina nya vänner, man började lära känna dem. Jag saknar mellanstadiet, nu är alla splittrade, alla gick åt varsitt håll ungefär. Jag saknar tiderna då man var liten. Jag saknar 28 juni 2008. Jag saknar Jonas Brothers, på tiden att de kommer hit snart. Jag saknar vissa vänner som bor för långt ifrån mig. Jag saknar att vissa inte kan vara sig själv längre, utan dem måste ändras på grund av andra.

Detta var det jag kom på nu, finns mer säkert.
But i miss it.


Kommentarer
Postat av: emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling-1.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

2011-01-04 @ 20:14:45
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0