YOU CAN'T WAIT TO BUY YOUR OWN SHOTS

Never grow up.

Ja.. Den där Taylor Swift låten får mig alltid att tänka. Om lite mer än en månad så fyller jag sexton. Kanske inte sådär jättestort för vissa, men för mig är det. För när jag har fyllt sexton är det två år kvar tills jag är arton. Tiden går lite för fort nu om ni frågar mig, på tisdag är det mars. Tänk er, det är redan mars på tisdag.

Just nu det enda jag inte ser framemot med framtiden är väl att sluta nian. För även om det ska bli skönt att ta ett steg ut i vuxenvärlden så trivs jag otroligt bra med min klass, där jag har alla mina bästavänner. Just nu ser jag framemot Tysklands resan i slutet av April med.

Tiden kan dock sakta ner lite nu, vill kunna njuta av alla minuter jag får med min klass och med mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0