23 AUGUSTI 2011

Vänskap + gymnasium går inte ihop. Jag saknar mina favoriter varenda dag. Hade varit bättre om jag inte hade haft några vänner alls på högstadiet. Men iallafall, har överlevt dag nummer två. Vet väl inte direkt hur jag känner med klassen. Så återkommer när veckan är slut om information utöver det.

Jag mår bra. Eller nej, börjar bli riktigt förkyld. Huvudet värker, imorgon blir det tandläkaren. Ingen skola alltså. Känns sådär, men kick-off:en är nästan slut när jag kommer tillbaka till skolan, så det är inte lönt.

Nu ska jag klicka igång något O.C avsnitt. Blir dåligt på bloggfronten. Vi hörs på riktigt igen på fredag kväll. Puss, xoxo.


Jag saknar vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0