2 AUGUSTI 2011

Godmorgon bloggen och läsare. Jag vet att detta är sjukt, men jag gick upp 05.00 imorse då min systers alarm ringde. Somna även vid 02.00 så tre timmars sömn är inte direkt något att hänga i granen. Men jag kan verkligen inte sova, eller kunde iallafall inte. Men får väl helt enkelt skylla mig själv.

Annars då? Jo jag sitter vid datorn, MTV står på i bakgrunden. Ska hem till farmor sen för att måla lite hemma hos henne, ska bli rätt roligt. Har inget emot att måla då jag tycker det är otroligt roligt. Hoppas även på att det ska bli fint väder idag, regna nästan hela dagen igår. Kul att man kommer komma tillbaka till skolan helt blek? Njae!

Haha. Nu ska jag sluta klaga och fixa till någon slags frukost. Vad har ni för planer idag? xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0