18 AUGUSTI 2011

Ja, det här med att blogga de sista dagarna har jag inte brytt mig så mycket om. Jag har försökt umgås med alla olika vänner dessa dagar, mest med mina favoriter såklart. Inte brytt mig om att uppdatera eller något sånt. Jag ber verkligen om ursäkt, men jag vill verkligen ta vara på dessa sista dagar och det har jag verkligen gjort.

I förrgår så var jag och hälsa på min gamla skola with my favorites. Vi var där nog i fyra timmar, pratade med lärare och tillslut kom vår favoritlärare, där satt vi och prata i lite mer än en timme. Det var väldigt trevligt, men så otroligt konstigt. Senare på kvällen så mådde jag inte alls bra. Tror det var då jag förstod lite att jag inte kommer tillbaka till den skolan. Så dåligt har jag inte mått på ett tag och tårarna rann och ja allt var skit.

Men det är rätt bra nu, that's life. Jag kan inte hjälpa att jag växer upp, även om jag skulle vilja stanna tiden. Igår kan jag också berätta för er att jag var på fest och där var alla som jag knappt har träffat på länge. Festen hölls av min barndomskompis som jag nog inte har träffat på något år. Väldigt trevligt var det! Vid 02.10-tiden stack jag och M hem, cykla i mörkret på grusvägen. Lika läskigt som alltid, men det tog bara 20 minuter igår.

Idag tar jag det lugnt, lyssnar på musik och såklart bloggar för er! Vad ska ni göra idag? xoxo

Kvällspromenad med syster och Patricia för några dagar sen.



Kommentarer
Postat av: Jojjie Hongsrithong

Hej fin blogg. kolla gärna in min blogg och säga vad du tycker och tänker om mig och blogg, det behövs :)

http://jojjielitas.myshowroom.se

2011-08-18 @ 18:52:20
URL: http://jojjielitas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0