SAYING I'M SORRY OF THAT NIGHT

Vissa säger "de är bara ett band". Visst, i era ögon så är det bara ett band. För mig är det inte så. Dem är inte "bara" ett band. Dem är så mycket mer. De har lärt mig att aldrig ge upp, att aldrig sluta drömma, att aldrig sluta hoppas, att aldrig sluta tro. Vad som än händer, så har jag lovat mig själv, att vara där tills slutet. Jag vet att många har slutat tro på dem, jag vet att många har gått över till Justin Bieber. Men, det är deras val. Jag kommer aldrig göra så. Vi får bara hålla hoppet uppe att de kommer komma hit snart, för någongång kommer det göra det. Vi får inte sluta tro bara!

Visst de kanske inte ligger på topp längre, men dem har haft sin tid. Deras fans som fortfarande stöttar, dem är där för att stanna. Say what you want, all I can say is that i'm a Stayer.

Once a Jonas Brothers fan, always a Jonas Brothers fan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0