WHAT'S THE POINT?

Godmorgon alla fina läsare, och även godmorgon till bloggen. Jag vaknade för ett tag sen, slipper ta bussen för min kära pappa ska till farmor så då skjutsar han mig, snällt, ja! Idag har jag 3 läxor, fast tror att jag bara behöver göra 2, så det är ju lite bra. Tyskan har börjat bli riktigt svår, tråkigt för jag älskar tyska annars. Fast vi har iallafall bestämt en sak, och det är att vi ska till Tyskland någon gång i november eller december, så det längtar jag till. Hur jag annars mår? Jag mår helt toppen och är jättelycklig allmänt så men jag börjar bli förkyld, sitter och fryser för mig själv, usch inte kul. Men nej, nu kom pappa in, så jag uppdaterar vid 4 igen ungefär, om jag har internet. Kram och puss, hoppas ni får en bra dag, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0