THIS IS THE NIGHT WHEN I'M FEELING ALIVE

Har inte gjort så mycket, planerna inför idag blev uppskjutna till imorgon för jag kom på att jag har träning ikväll, bra linn! Jag är rätt osmart, hah, fast det gör inget. Sitter och lyssnar på jonas brothers, kollar bloggar. Var även just inne på aftonbladet, skulle se hur det gick med Valet, fast nu kan det tydligen bli omval. Äsch, skitsamma, fattar ändå inget. Helt chockerande så längtar jag tills skolan på måndag, mest till musiken faktiskt. I min musikgrupp så har vi skaffat 2 band, jag och en vän sjunger i detta ena med låten Only You, som jag hade tänkt ladda upp här om en stund, den är grymt bra! Så jäkla roligt att hålla på med band och sånt också, hah, nej nu ska jag fortsätta lyssna på JB. xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0