VAD VILL DU SÄGA NÄR ALLTING ÄR SAGT?

Nu tänker jag faktiskt stänga av datorn, internetet har börjat klabba igen. Bra att telia-mannen fixade det, nej det är det inte, för han fixa aldrig det? Men, ska be pappa ringa dem igen.. Ska försöka fixa ett tidsinställt inlägg också.

Imorgon ska jag börja på praktiken, Bokia. Har praoat på dagis dem andra gångerna, kändes som att det var dags för en förändring. Dock är jag väldigt nervös, känner ingen där. Men det är som i vuxenlivet, jag kommer ju inte känna alla på mitt jobb första dagen heller? Ni får hålla tummarna för mig. Nu ska jag duscha och fixa mig lite, sen blir det Jersey Shore och sen blir det sängen. Hoppas ni får en bra kväll, kram. xoxo

The most amazing persons in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0