STOP TRYING TO LIVE MY LIFE FOR ME

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har faktiskt tagit vara på tiden när anna har varit nere, så har umgåtts mest med henne. Så, ber om ursäkt för det!

Till en annan sak

Hej bloggen, hoppas att allt är bra med er. Önskar att jag kunde säga detsamma om mig, men jag är riktigt trött i huvudet. Denna veckan kommer bli ett rent helvete, överdriver inte! 2 prov och 5 läxor denna veckan, jag ser framemot det, nej det gör jag faktiskt inte. Tyska uppsatsen ska också in, kill me? Så bloggen kommer att bli lidande, det vet jag redan nu. Kemiprovet är på torsdag, ska börja plugga lite smått idag, tyskan tänker jag också skriva idag, inte allt men det mesta. Vi hörs när jag tar en paus i allt pluggande, typ om 1 eller 2 timmar, kram. xoxo


Picture by me, vill att det ska bli sommar igen, inga läxor, ingen skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0