I CAN PRETEND THAT I DON'T SEE YOU

Hej bloggen, tänkte skriva godmorgon, fast jag vaknade för sjuukt längesedan! Ställde igår mitt alarm på 08.30, fast skulle egentligen ställa det på 09.30, ibland, är jag inte bara för smart då? Men skönt att komma upp i tid iallfall, vid 20 över 10 skjutsade pappa ner mig till samlingen, sen var det dags för match. Det var vår sista seriematch, förlust med 4-1, skönt att denna serien är över iallafall. Men vi hade oturen på vår sida, för vi var bättre än dem idag! Nu har jag gryyymt ont i mitt ben, ska vila det och äta lite. xoxo

PH: Jag saknar örebro extremt mycket!

Kommentarer
Postat av: jelena

Sv: Bra att du stannade kvar,det gjorde jag också ! :D

För jag & hon e ju nästan i samma ålder,så vi växer typ upp samtidigt... så de e bra att hon finns ! :)

2010-10-10 @ 14:42:55
URL: http://myheartsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0