HUR HÖGT SKA JAG SKRIKA VARJE GÅNG JAG VILL BLI HÖRD?

Hej bloggen, hoppas ni har haft en fin dag, för det har verkligen jag haft! Tyvärr så kom bara hälften av klassen, fast det var på ett sätt skönt att vi inte var så många. Nu detta sista året så har vår klass bara blivit närmare varann än innan, jag kan inte säga så mycket om det förutom att jag gillar det riktigt mycket. HIF vann med 3-0, jag satt väl inte direkt och höll på något lag, men tror HIFarna blev glada iallafall. Kom hem för en timme sen ungefär, när jag kom hem så såg jag att mamma och pappa hade köpt klyftpotatis och till efterätt glass, kan inte bli bättre när man är typ utsvulten. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0