YOU GOT A SECRET AND YOU COULDN'T KEEP IT

Känns ändå helt okej att jag just gick ut och fota snön, kallt var det, men så värt det.. Vem kunde tro att snön skulle komma så tidigt i år? Nog pratat om snö, iallafall för idag.

Vad har jag gjort de senaste timmarna?
Jag har chattar med fina vänner på msn. Ibland är jag så glad över att ha dem vid min sida och att vi går i samma klass gör det hela lite bättre. Vi har planerat nyår också, känns otroligt bra att jag firar min nyår med dem, för det är sista nyåren då vi är samlade, då vi är tillsammans.. Känns jobbigt att tänka på det, så nu lämnar vi det. Annars så har jag kollat på ett avsnitt av Bones, ett av Gossip Girl och ett halvt av One tree hill. Känns konstigt att klockan snart 00.00 och jag är fortfarande inte trött, sov ändå bara till klockan 10 idag. Nu ska jag fortsätta att chatta med fina vänner och kolla på lipstick jungle, lite besatt av det ja. xoxo

wish i could be in nyc right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0