UTMANING

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Förklara mer om dina vänner
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – 10 faktan om dig
Dag 8 – I min väska
Dag 9 – Förklara mer om din skola
Dag 10 – Vad vill du bli när du blir stor?
Dag 11 – Favoritbild på ditt favoritband, varför just den bilden?
Dag 12 – Mina rädslor
Dag 13 – Något du älskar
Dag 14 – En dag jag aldrig glömmer 
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Det här får mig att må bättre 
Dag 17 – En låt som finns med dig överallt (inte en låt utav ditt favorit band, artist etc.)
Dag 18 – Betydelsefulla låtar
Dag 19 – En favorit
Dag 20 – Det här saknar jag

Hitta denna just på en annan tjejs blogg. Låter väl ändå helt okej? xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0