Dag 1 – Presentera mig själv

Jag tycker att det är sjukt svårt att presentera mig själv. Men jag gör det så enkelt som möjligt.

Jag är Linn, en helt normal tjej på 15 år. Går i nian, sista året innan gymnasiet.. Lite läskigt att veta att tiden har gått så snabbt, men kan ändå inte vänta på att joina vuxenvärlden liksom. Jag försöker vara positiv så mycket som möjligt, ta en dag i taget liksom. Jag har rätt många framtidsdrömmar, en utav dem är att flytta utomlands efter studenten. Få utbildning och jobb där och stanna i några år. Jag är beroende av tuggummi, av jonas brothers och tv-program. Använder många fraser på engelska i mitt vardagliga språk och tycker att F.C Barcelona är världens bästa fotbollslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0