cause your not the only one who's ever felt this way.

Jag vet att jag inte har bloggat på en vecka, men denna skolveckan har varit hemsk. Prov hela veckan, bara tills torsdagen hade jag 3 prov! Men min NO-lärare var snäll så vi flytta det ena, men denna veckan som kommer, den kommer också bli lika jävlig. Men nu till lite mer positiva saker, snart sommarlov & då slipper vi prov och allt. Har ni planerat in något på sommarlovet? Jag ska till örebro och till liseberg, ska bli riktigt trevligt faktiskt. Mina planer för idag är att plugga till SO-provet som vi har på måndag, ska även prata med mamma om vi kan åka in och shoppa lite, behöver nya jeans! Men nu ska jag nog börja plugga, och jag lovar mig själv att jag ska börja blogga varje dag! :)
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0