about one year we will not know eachother anymore.

Vet ni vad jag gjorde igår? Jo jag konfirmerade mig, och allt gick superbra, tycker att det är tråkigt nu dock. Kommer sakna de flesta, kommer sakna onsdagarna. Men innan vi gick in i kyrkan så dog jag nästan, benen skakade, hela jag skaka, svettades och allt. Sen var det kalas, fick presenter, tack alla! Sen sov min kompis över här så åkte vi till skolan imorse, tråkig dag. Har kemiprov imorgon, inte lätt när man inte kan någonting, det suger. Men ska lägga mig rätt tidigt och plugga, eller be mamma och pappa hjälpa mig. Imorgon är det sista dagen jag går, är ledig onsdag, torsdag och fredag. Hade tänkt sticka iväg på bio på onsdag, the last song får det nog bli. Men nu ska jag ta något och äta och försöka börja med kemin, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0