spend all your time waiting for a second chance.

Förlåt för att min blogg har varit så sjukt tråkig på sistone, inte meningen.
Jag åkte inte till skolan idag, mådde så dåligt imorse.
Tack och lov att det har blivit lite bättre nu.
Hade tänkt berätta om vad jag har gjort i helgen, så att ni vet.

I lördags så åkte jag till ett läger, tidigt på morgonen var det också.
Bussresan tog ungefär 1 timme, så det var inte så långt som jag trodde.
När vi kom fram så valde vi rum och sen började vi packa upp våra saker.
Sen hade vi lekar, det var allt vi gjorde på lägret, rätt tråkigt kan jag säga.
På kvällen såg vi melodifestivalen och anna vann, härligt härligt.

Igår vaknade vi upp i våra rum klockan 06.20, rätt drygt.
Så jag sov ungefär 2-3 timmar den natten, så jag var så himla trött.
Sen blev det frukost, och efter det lekar igen, sjukt tråkigt.
Sen började vi packa, sen kom bussen och vi åkte hem.
Så min helg har varit himla bra, även om det blev lite tråkigt då och då.
Jätteroligt var det med alla mina vänner.

Igår kväll satte jag mig i soffan och kollade på How i met your mother.
Sen vid 20.30- tiden så somnade jag skönt i soffan.

Min helg såg ut såhär, imorgon ska jag till skolan, ska bli skönt faktiskt.
På onsdag har jag studiedag, så det blir en rätt bra vecka.

Vi hörs snart. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0