sometimes you wish that you could live in a fairytale.

Nu sitter jag här ännu en kväll, och känner verkligen för att skriva av mig lite. Hittade inte the holiday så satte mig här istället igen. Jag har tänkt på detta ett tag, men har inte riktigt kunnat formelera mig. När jag är äldre så är min dröm att flytta utomlands, men det är bara en dröm så det är ju inte ens säkert att den går i uppfyllelse. Men om berättar det för någon så säger vissa "äsch satsa på något som du vet kommer få till exempel ett jobb då". Sånt blir man ju nere av, det är en dröm. Alla har rätt till att drömma, alla har rätt till att ha sin egna fantasi. Detta hände för ett tag sen, en vän till mig sa så, men personen menade ju inget illa med det, men jag blev rätt nere av det. Så, låt folk ha sina drömmar, låt folk ha sin fantasi. Ni kanske vill bli sångerska, fotbollsproffs, olympisk mästare i simning, vem vet! Men låt folk ha sina drömmar, och säg inte saker som gör så att folk blir nere och ger upp sina drömmar.

Nu säger jag godnatt och menar det verkligen denna gången, sovgott underbara läsare. Vi hörs om några timmar!
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0