please forgive me, im only human, and humans make mistakes.

Har bara tagit det lugnt hela kvällen.
Jag har lyssnat på musik, pratat en massa med mina vänner på msn, och lite sånt.
Börjar bli lite trött nu, men nej, jag ska verkligen inte sova än.
Får väl fortsätta lyssna på musik, ska ladda upp en låt senare som ni verkligen måste höra.
Det känns konstigt att OS är över, finns ju inget att kolla på. :(
Någon som vet när Paralympics börjar?

Sen en sak till som jag frågar er läsare?
Har One Tree Hill börjat, för jag har verkligen ingen aning.
Tycker att det suger om det inte har börjat men jag har ändå sett alla avsnitten.
Jag följer amerikas tider då dom sänder OTH, men nu har amerika uppehåll till typ april. :o
Men kommentera om ni vet något, skulle bli jättetacksam då.

Robert Buckley som spelar Clay i one tree hill, han är inte dum han. ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej söt design.Har du sportlov:)

2010-03-06 @ 09:09:41
URL: http://amisamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0