it cuts me like a knife, why did you leave?

Jag duschade just & började tänka på att sluta platta mitt hår.
Jag plattar mitt hår varje dag och jag har märkt att det sliter något enormt på håret.
Jag vill ha långt hår, därför har jag gjort ett löfte.
Jag ska bara platta mitt hår 3 dagar i veckan!
Det måste jag klara eller hur?

Nu måste jag sätta mig med engelskan, så jag säger godnatt nu.
Criminal Minds klockan 21.00, kan ju inte bli mycket bättre eller hur.
Det verkar vara ett spännande avsnitt också.
Vi hörs imorgon, ska försöka komma upp i tid, men jag är så trött på morgonen.
Puss. :)


Kommentarer
Postat av: isa p

googlar : )

2010-03-19 @ 00:42:24
URL: http://poned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0