i'm not the same, i have changed, sorry.

Godmorgon bloggen, vaknade för 2 timmar sen ungefär.
Igår så la jag mig i soffan & kollade på Grey's anatomy, blev 3 avsnitt ungefär.
Sen var jag riktigt trött så jag gick och la mig.
Hade en rätt konstig dröm inatt, haha, min bästavän blev mördad eller något?
När jag vaknade så städade jag vid datorn, hade samlats lite skit.
Ska städa mitt rum lite senare ikväll, men jag måste skriva min deckare också.
Det är ett skolprojekt kan man väl säga, så man ska skriva sin egna deckare.
Jag har inte ens börjat. :/
Men, ja, har också bestämt att min blogg ska bli mycket bättre.
Fler uppdateringar och sånt, ska ändra design också, men det brukar ta sin tid.
Nu ska jag äta frukost, kramar. :]


Kommentarer
Postat av: Thanh

tack så mktt :D

2010-03-20 @ 15:13:52
URL: http://emomazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0