and if you must know the truth, i would say it to you!

Jag har sjukt tråkigt, har säkert lyssnat på en paramore låt över 30 gånger nu, seriöst.
Men nu är det nick jonas, det är grejer det, världens bästa nick. :)
Sen får man ju inte glömma joe och kevin, dom är också världens bästa!
Jag längtar sjukt mycket till 9 april, varför tar vi en annan gång.

Jag stoppade just lite tvätt i maskinen, imorgon ska jag på läger.
Typ tar över 1 timme med buss, det kallar jag drygt!
Men jag ska ladda mobilen full med musik, så det kommer gå bra.

Förlåt för uppdateringen denna veckan, har faktiskt haft fullt upp, inte orkat för den delen heller.
Men på twitter kan ni följa mig, där uppdaterar jag även i skolan!
Kan också berätta att jag hade tyska läxa till idag, ett halvt fel bara, helt okej!
Nej, nu ska jag åka och handla, ska ha med en massa gottis till imorgon, uppdaterar snart igen.

Nick Jonas, my inspiration! :)



xoxo
Linn. :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0