that i will be there at the end of the day.

tänkte svara på 2 frågor som två läsare har frågat. :)

victoriaotrander om im tired and im sick.:
hur många läsare har du per dag ungefär?
vad gillar du mest med blogg. att läsa eller skriva?
vad gör du förutom att blogga?


Svar: 1. Det skiftar väldigt mycket, men om jag bloggar bra kan det ligga upp mot 20-40, inte jättemycket men ja.
2. Att läsa tror jag faktiskt, skriva är ju också roligt men ibland blir det lite tråkigt.
3. Jag spelar fotboll!

Emma om im tired and im sick.:
Hur bra är din relation med din syster?

För jag ser i bloggen att du ofta skriver om henne.

Ser du henne som en förebild?

Kram

Svar: Min relation med min syster är rätt bra kan jag väl säga. Vi bråkar rätt ofta men det betyder inte att jag inte älskar henne. Det är till henne jag går om jag behöver prata av mig, och jag tror att det underlättar när hon inte är så äldre än mig. Hon är 93:a och jag är 95:a. Ja, jag ser henne som en förebild, hon har haft det mycket tuffare i "sitt" liv och jag ser upp till henne för att hur stark hon har varit. Sen är det grymt roligt att ha filmkväll med henne också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0