WONDERING

Har börjat fundera på gymnasium en massa, samhäll blir det nog iallafall, fast om inriktningen blir social eller språk vet jag inte än? Men något som också lockar är Turismgymnasiet, skulle varit riktigt roligt. Att välja gymnasium måste vara ett utav de svåraste besluten man gör i livet, känns som det just nu iallafall. För ett halvår sedan var jag 100% säker på att jag visste vilken skola jag skulle gå på, vilken inriktning och allt. Men desto närmare man kommer det så blir man osäker. Men allt jag vet är att jag kommer följa hjärtat. Vill mina vänner till någon annan skola så kommer jag inte välja samma som dem, det är fel. Men iallafall, 9:an kommer bli ett utav de bästa åren i mitt liv!

Snart ska jag börja kolla på O.C, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: My

sv. Hej! Du anar inte hur glad jag blev av din kommentar! Tack så mycket!! :D Ha det bra =)

2010-07-31 @ 22:16:49
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Ja, det är verkligen inte lätt att välja vilken linje man ska gå men du har ju ett tag på dig :D

2010-08-01 @ 11:26:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0