We could light up the sky tonight

Ledsen, arg, besviken, irriterad, äcklad, ja så kan man beskriva mig just nu. Argentina är ute ur VM, tyskland slog dem med 4-0, vad finns där att säga egentligen? Tyskland är ett bra lag, men tyskland är även det laget jag hatar mest i hela världen. Dem spelar så ful fotboll, usch, jag hatar dem! Dem får inte vinna VM så är det bara, nu har jag 2 favoriter kvar i VM och det är Spanien och Holland.
Men nu vet ni hur jag mår iallafall, ska försöka fixa med ny design och header nu, får se hur det går. Hörs sen, kram, hoppas ni mår bättre och får en bättre kväll än mig.

När jag var vid stranden i måndags, ser rätt mysigt ut va? :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0