just like every cowboy sing his sad song.

Gó-eftermiddag, allt bra? Jag och min syster har nyss klickat hem 2 O.C boxar, säsong 1 & 3, för säsong 2 var slut, lyckat? Sen Sex and the city filmen. Förhoppningsvis kommer det på onsdag, hoppas hoppas, hela kalaset gick på 368 kronor, sjuukt billigt. Så nu ska det bli en massa maraton. Fint väder har vi också fått, för igår var det riktigt kallt, tråkigt. :/ Skolan börjar ju snart, onsdagen den 18 augusti börjar jag 9:an, sista året med klassen, känns lite surt men jag kan inte göra något åt det. Nu ska jag ut och lägga mig i solen, eller spela "Vem där" med min syster, låter kul? Vi hörs om 2-3 timmar ungefär, ska försöka blogga lite då och då nu förtiden. Kram :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0