JA SÅHÄR KAN DET OCKSÅ SE UT.

Gillar: mina vänner, choklad, jonas brothers, familj, minnen.
Gillar inte: falska människor, vänner som sviker, hif, revbenspjäll haha.
Blir glad av: fina sms från vänner, och ja, underbara vänner.
Modetidning: typ läser inga? xd
Läser annars: twilight all the way.
Lyssnar på: jonas brothers, all time low, justin bieber, miley cyrus, taylor swift, westlife.
Dricker: Loka - krusbär päron, flädersaft.
Äter: tacos.
Färg: svart, limegrön, röd.
Smink: tar vad jag har och det är alla olika märken.
Skor: Mina limegröna converse eller kawasaki.
Vad klär du dig helst i: jeansleggings och en helt vanlig t-shirt.
Sparare eller slösare: slösare faktiskt, suger på att spara pengar.
Morgon - eller nattmänniska: nattmänniska.
Favoritgodis: marabouchoklad.
Favoritfilm: twilight serien, dear john, remember me är väl mina favoriter.
Favoritserie: how i met your mother, grey's anatomy, one tree hill.
Vad vill du jobba som: ingen aning just nu.
Syskon: storasyster, lillasyster, lillebror.
Dröm pojkvän: nick jonas.
Hur många barn vill du ha: 1, högst 2!
Favorit årstid: jag gillar sommaren, men vinter är mysig den med.
höstplaner: inga just nu, påbörjar 9:an.
Favorit väder: sol men ändå svalt.
Spelar du instrument: Nej, men vill kunna spela gitarr.
Gillar du att sjunga: Vem gör inte det? Men ja det gör jag.
Har du tatuering /piercing? Nej inget av det, men vill ha en tatuering på handleden.
Humör just nu: glad, uttråkad. :]

XOXO, LINN.


Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: okej tack så mycket sötnos :D

Fixar länkningen senare idag.

KRAM

2010-07-26 @ 20:49:16
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0