i love this place, but it's haunted without you.

Lite mindre än 1 år kvar, sen är det min tur, min tur att stå där på skolavslutningen med tårar i ögonen. Min tur att få krama om mina vänner 1 sista gång, mina vänner som jag har gått i samma klass med sen dagis. Jag har klarat 2 år av högstadiet, jag som trodde det skulle bli så svårt, att den skolan skulle vara så dålig, men nej, jag har haft fel hela tiden. Jag älskar den skolan, den skolan är riktigt underbar, även om de flesta tycker att den är dålig så trivs jag. Tänk att om 1 år så är det min tur att lämna den skolan och börja på gymnasium, lämna tryggheten och ut i den "riktiga" världen. Detta sista året som jag har kvar på den skolan, med den klassen, med dem vännerna ska jag ta vara på varenda dag.
Nu ska jag tänka på något annat och gå och kolla på grey's anatomy, är inte ett dugg trött. Godnatt på er, hoppas ni sover riktigt gott så hörs vi imorgon eller rättare sagt idag om några timmar, hehe.. :]
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0