best in the world.

När jag skaffade denna bloggen lovade jag mig själv att inte ha med så mycket jonas brothers.
& det har jag inte haft, men här kommer ett inlägg om dem.

Jag vet att vissa undrar hur jag började lyssna på dem, och jag kommer knappt ihåg själv.
Men i januari 08 beställde jag biljetter till Avril Lavignes turné, ungefär en månad innan konserten så hörde jag S.O.S på mtv, och jag blev "kär".
Hade läst om dem i tidningar innan jag blev "kär" i dem, men då tyckte jag inte att de var något särskilt.
Ungefär 1 vecka innan konserten går jag in på frida.se och får se att de är förband, jag skrek av lycka!!
Började lyssna på några av deras låtar, te.x. Hold on och When you look into my eyes.
Sen var konserten och jag kommer aldrig glömma när jb kommer ut på scenen, så sjukt bra det var.

Sen fortsatte allt och kanske 1 månad efter konserten kunde jag alla deras låtar.
Så jag har lyssnat på jb i 2 år, går inte en dag utan att jag lyssnar på dem.
Ingen av mina vänner gillar dem, men jag älskar dem.

Sen finns det ett datum jag aldrig kommer att glömma & det är 13 mars.
Jag visste ju att jb skulle ut på världsturné men de skulle ju släppa Europa datumen senare.
Sen den 13 mars gick jag ut på deras hemsida för jag skulle visa mina föräldrar något på den, och där står New dates to world tour announced.
Jag tänkte mest att det var datum till Latinamerika, men nej.
Där stod,
Stockholm, Sweden - 30 october
Malmo, Sweden - 31 october.
Jag skakade för att jag var så glad, men dock blev det ju så att de inte kom.
Efter det vet jag att många fans blev besvikna och slutade lyssna på dem, jag blev ju såklart besviken.
Men sluta lyssna på dem kommer jag nog aldrig att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0