bedtime, maybe?

fortfarande vaken, har inte sett ett enda avsnitt av gossip girl faktiskt.
Har suttit och kollat grey's anatomy, säsong 5. :)
Uschhhh, jag hatar att man blir så sliten av skolan, förr på helgerna kunde jag sitta uppe till 4 utan att vara trött.
Nu är klockan snart 1 och jag somnar snart vid datorn.
Imorgon är det söndag, då ska jag plugga, även om vi inte har så mycket i veckan.
Vi har det vanliga, engelska till på tisdag, so & tyska tills på onsdag, engelska igen och svenska till på fredag och lite sånt.
Snart lov, sen har vi konditionstest på idrotten på måndag, skitbra att jag är förkyld då.
Nej nu ska jag se klart grey's anatomy sen sova.
Godnatt & sov så gott, hörs imorgon ( eller idag ;) )

Talk to you later.
xoxo

Linn. :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0