would you cry if you saw me crying?

Hej bloggen förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, hade verkligen ingen ork.
Hade iallafall en toppenhelg med en bra vän.
Igår när jag kom hem från henne la jag mig i sängen och läste, lånade 2 böcker i fredags.
Den ena heter "Räcker det om jag älskar dig?" och den andra "Idolen".
Började läsa "Räcker det om jag älskar dig" igår och läste i 2 timmar utan paus, blev klar med boken också.
Väldigt bra bok och ska börja läsa fler böcker av den författaren, sen helt plötsligt var klockan 21.00 igår.
Gick & la mig vid halv 11 tiden men somnade jag?, nej!
Men tack och lov så somnade jag tillslut efter 1½ timme.
Imorse när jag vaknade klockan halv 7 tänkte nej usch, så jag sov fram till 7 istället.
Tänkte att det ändå inte gjorde något eftersom jag inte skulle åka bussen, men lite stressigt blev det på slutet.

Skolan var bra, men det har hänt vissa saker som jag inte tar upp i bloggen, men ibland blir det jobbigt.
Annars var väl skolan helt okej, hade 2 läxförhör idag också, gick kalasbra på båda.
När jag kom hem från skolan gjorde jag pastasallad, den blev så himla god!
Sen började jag städa mitt rum lite, behövdes :$
Så ska fortsätta med det, vi hörs om en timme ungefär.

Enrique Iglesias - Hero, magisk låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0