tiden läker alla sår, är det verkligen så?

Vad tycker ni om min design?
Jag älskar den iallafall, den blev verkligen jättefin.
Städat nu lite faktiskt, ikväll ska jag kolla på film, orkar inte kolla på melodifestivalen.
Jag har sån träningsvärk efter boxningen också, gör så himla ont, men kul var det.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Honor Society, vi hörs senare. :)

Måste dock tillägga att i söndags såg jag The hills, de nya avsnitten.
Har inte sett det på länge & så chockad jag blev när jag såg att inte Lauren är med längre.
Jag menar hallå, Lauren Conrad, the hills är ju inget utan henne.
Tyckte också att de nya avsnitten sög, jag vill ha med lauren annars är det inget roligt.
Så nej, nu slutar jag följa det, inte roligt om inte "huvudpersonen" är med.
Tumme ner på det, tyvärr!


/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0