the best in the world, jonas brothers.


Jag vet att jag har lovat inte många jb inlägg, men jag känner att jag måste.


Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägget men jag ska försöka.
Det känns konstigt att skriva att jonas brothers betyder så sjukt mycket, men det är det dom gör.
Det går inte en dag utan att jag känner "nej jag måste lyssna på en jb-låt".

Den lyckan jag kände den 13 mars kan ingen slå, det var då de skrev ut att det skulle komma till Sverige.
Men även om dem inte kom så gör det inte mig något, för jag tänker inte sluta lyssna på dom för det.
Vet att de tappade många fans på grund av det, på grund av att allting handlade om reklam ett tag.
Men inte mig, jag kommer fortsätta lyssna.
Jag vet första gången jag grät till When you look me in the eyes, jag minns första gången jag såg dom.
Världens bästa dag kallas den dagen, den speciella dagen, 28 juni.

Jag vet när deras tredje album och jag satt dag som natt och verkligen drogade alla låtarna.
Mina personliga favoriter från det albumet är Sorry, ALBL & Can't have you.

När deras fjärde album släpptes och jag lyssnade på World was 3 och jag tänkte mest VA?
Men det var inget negativt i tanken egentligen, men det hade ju ändrat hela soundet.
Men det brydde jag mig inte så mycket om, för det var fortfarande gamla jonas brothers.

Jag kommer aldrig glömma känslan jag fick när Nick skulle ut på egen turné & Kevin gifte sig.
Jag kände "nej nu splittras dem", fast det skulle dem aldrig göra utan att säga till sina fans.



Men mest med detta vill jag helst säga, att jonas brothers kommer alltid vara en del utav mig.
Alla mina vänner hatar dem, men jag älskar dom & det kommer aldrig att ändras.

No them No me




[Med detta inlägget säger jag också godnatt, imorgon väntar äventyr, hehe.
Bio med en vän som jag inte umgåtts med på sjukt länge.
Puss & godnatt, sovgott!]

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

svar: tack så mycket!

jodå det är bara bra med mej :) med dej med hoppas jag?

2010-02-24 @ 00:23:34
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: va bra! Inte så mycket :P

2010-02-24 @ 07:18:24
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0