maybe i have changed, maybe that's a good thing.

Godmorgon bloggen, börjar skämmas lite för att jag inte uppdaterade igår.
Men satt vid den bärbara hela kvällen och kollade Gossip Girl, så himla bra.
Vad ska ni göra denna soliga lördag?
Jag ska iväg till min bästavän och sova där, kolla melodifestivalen, ola är ju med!
Som jag skrev så är det soligt här nere i skåne, hoppas det mesta av snön smälter bort.

För några dagar sen så köpte jag uggs, eller rättare sagt i måndags på skopunkten.
I onsdags så lossnade sulan (stavningen?), ska det vara så?
Hann gå med dom i 2 dagar sen gick dom i sönder, vad är det för kvalité?
Min systers gick i sönder igår, jag menar hallå?
Så idag ska vi nog dit och byta, för uggs är verkligen jättesköna!

Nej nu har jag just ätit och nu sitter jag här och lyssnar på Akon, megabra.
Ska snart fixa till mig lite, hörs om en halvtimme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0