i never thought you'd be like this?

Godmorgon bloggen, uppdaterade inte igår för jag orkade verkligen inte.
Såg iallafall "Farsan", herregud som jag skratta, rekommenderar den verkligen.
Sen igår när jag kom hem började mitt OS tittande, först kolla jag på Anja sen stafetten.
Innan stafetten sa jag till mamma att killarna inte skulle ta medalj.
Sen vid 22.00 tror jag det var, då började jag kolla på det.
Sverige låg bra till såg jag, så jag bytade kanal, sen kolla jag igen när Södergren åkte.
Sen när det var Hellner, han är ju värd så himla mycket.
När Hellner gick över mållinjen stod jag och mamma & skrek, vilken härlig känsla!
Sen bestämde jag mig för att vara uppe till 04.00 mest för att se "medaljceremonin".
Höll på att somna flera gånger vid 03-tiden, men då gick jag upp och gick runt i huset.
Sen när klockan blev 04.13 får Sverige sitt guld, jag är så glad!
Sen vid halv 5 somnade, sjukt trött var jag.

Vaknade upp vid 10-tiden idag, har nästan tappat rösten, kan knappt prata.
Min lillebror har smittat mig, såklart så ska jag bli sjuk på lovet.
Men det är bara att ta det, jag kan ju inte göra något åt det nu.

När vi ändå pratar om lov, lovet börjar lida mot sitt slut, ångesten har börjat titta fram nu.
Det har varit så himla skönt att vara ledig, en vecka till hade inte suttit fel.
Men det är så himla skönt att det mesta i vår klass är löst.
Vän med min barndomsvän igen, så jäkla skönt kan jag bara säga!

Nej nu ska jag gå & göra frukost tror jag, det får bli té.
Kan inte äta, inte hungrig för den delen heller, kan ju knappt svälja.

Pussar till er alla så hörs vi snart.



Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hej Linn, varsigod :) det lät inte alla dsperat, bara charmigt :)

2010-02-25 @ 12:40:03
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0