for every time you fall apart there'll be a soul to guide your journey.

Här sitter jag 02.50 och det rinner lite tårar ner för kinden, glädjetårar.
Gick in på jonasbrothers.com och läste där lite, så hitta jag detta som dom hade skrivit.

"Jonas Brothers: Living The Dream 2" follows Kevin, Joe and Nick on the road during their headline tour across Europe, with stops in France, Germany, Sweden, Denmark, Switzerland, Italy, Spain, Netherlands, Belgium, Ireland and England.

Ser ni SVERIGE?, om detta betyder att dem kommer hit vet jag inte.
Det struntar jag nästan i, men dom nämnde Sverige, dom vet att vi "finns".
Vilken härlig känsla jag fick i kroppen, och när jag läste detta kom glädjetårarna.
Blev helt paff, tänkte mest, va, sverige.

Fick bli en nattbloggning, hehe.
Hade världens huvudvärk men nej, den är borta nu.
Nu är jag så himla lycklig.

Vi hörs imorgon, då ska jag uppdatera bättre.

Hörs om några timmar.

xoxo
Linn. :]]]

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: That's not true :) Hur kommer det sig då att U2 är större än Jonas Brothers + att de har fler fans och har lyckats mycket bättre? ;) Det säger ju allt, hahahaha!

2010-02-28 @ 10:09:04
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Fel fel fel! Jonas Brothers är fjortismusik!

2010-02-28 @ 12:15:18
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0